فروش و قیمت چوب و تخته روسی و صنایع چوبی

فروش و قیمت چوب و تخته روسی و صنایع چوبی

فروش و قیمت چوب و تخته روسی و صنایع چوبی

فروش و قیمت چوب و تخته روسی و صنایع چوبی

جنگل ، جنگلداری و چوب

جنگلداری

این مقاله در مورد زمینه علمی جنگلداری است.

جنگلداری علم و معرفت برای ایجاد، مدیریت، استفاده، حفاظت و تعمیر جنگل ها و منابع مرتبط با آن است تا به اهداف، نیازها و ارزش های مورد نظر برای مزایای انسانی و محیطی دست یابند. جنگلداری در گیاهان و گیاهان طبیعی انجام می شود. علم جنگل دارای عناصری است که متعلق به علوم بیولوژیکی، فیزیکی، اجتماعی، سیاسی و مدیریت است. جنگل مدرن به طور کلی طیف گسترده ای از نگرانی ها را در آنچه که به عنوان مدیریت چند منظوره شناخته می شود شامل ارائه چوب، چوب سوختی، زیستگاه حیات وحش، مدیریت کیفیت کیفی، تفریحی، چشم انداز و حفاظت از جامعه، اشتغال، زیبایی زیبایی، مناظر، مدیریت تنوع زیستی، مدیریت آبخیزداری، کنترل فرسایش و حفاظت از جنگل ها به عنوان "غرق" برای دی اکسید کربن جو. یک پزشک جنگلداری به عنوان جنگل شناخته می شود. اصطلاحات دیگر از یک مترجم استفاده می شود و یک متخصص سیلوی دانشگاهی مشترک است. جنگلداری باریکتر از جنگلداری است، که تنها با گیاهان جنگلی نگران است، اما اغلب به صورت مترادف با جنگلداری استفاده می شود.اکوسیستم های جنگلی به عنوان مهم ترین جزء زیست بوم شناخته شده اند  و جنگلداری به عنوان یک علم کاربردی، صنایع دستی و تکنولوژی مورد استفاده قرار گرفته است. جنگلداری یک بخش اقتصادی مهم در کشورهای مختلف صنعتی است. برای مثال، در آلمان، جنگلها تقریبا یک سوم مساحت زمین را پوشش می دهند، چوب مهمترین منابع تجدیدپذیر است و جنگلداری بیش از یک میلیون شغل و حدود میلیارد در گردش سالانه را پشتیبانی می کند.

تاریخچه

پس زمینه : عصر پیش از انقلاب توسط ورنر سمبرت و دیگران به عنوان "عصر چوبی" نامگذاری شده است، زیرا چوب و هیزم منابع اصلی برای انرژی، ساخت و ساز و مسکن بود. توسعه جنگل های مدرن با افزایش سرمایه داری، اقتصاد به عنوان یک علم و مفاهیم متفاوت در مورد استفاده از زمین و اموال ارتباط نزدیک دارد. رومیان Latifundiae، حومه های بزرگ کشاورزی، در حفظ عرضه بزرگ چوب که برای امپراتوری روم لازم بود، بسیار موفق بود. پس از کاهش رومی ها، جنگل های بزرگ جنگلی بزرگتر شدند با این حال در قرن 5 میلادی، راهبان در آن زمان رومیای بیزانس در ساحل دریای آدریاتیک، توانستند گیاهان کاج سنگی را برای تهیه سوخت چوب و غذا ایجاد کنند. این آغاز جنگل عظیم ذکر شده توسط دانته آلیجییری در کمدی الهی شعر 1308 بود. معیارهای پایدار رسمی جنگلداری توسط Visigoths در قرن هفتم توسعه یافت، زمانی که با کمبود زیاد چوب رو به رو شد، آنها یک کد مربوط به حفاظت از جنگل های بلوط و کاج را تأسیس کردند. استفاده و مدیریت بسیاری از منابع جنگلی دارای تاریخچه طولانی در چین نیز است، که به دوران سلسله هان متصل می شود و تحت مالکیت دایمی است. روش مشابهی در ژاپن استفاده شده است. این نیز بعدا توسط دانشمند چینی چین ژوانکی (1662-1562) نوشته شده است.

در اروپا، حقوق استفاده از زمین در دوران قرون وسطی و اوایل مدرن به کاربران مختلف اجازه دسترسی به جنگل ها و مراتع را داد. استخراج کارخانجات و رزین های مهم مهم بود، زیرا زمین (رزین) برای پر کردن کشتی ها، قاچاق و حقوق شکار، هیزم و ساختمان، جمع آوری چوب در مراتع و حیوانات حیوانی در جنگل ضروری بود. مفهوم "عمومی" (آلمانی "Allmende") به اصطلاح اساسی قانون اساسی زمین مشترک اشاره دارد. ایده مالکیت خصوصی بسته شده در دوران مدرن اتفاق افتاد. با این حال، بیشترین حقوق شکار توسط اعضای اشراف حفظ شد که حق اشراف را برای دسترسی و استفاده از زمین های مشترک برای تفریح، مانند شکار روباه حفظ کرد.

توسعه مدرن جنگلداری مدرن

مدیریت سیستماتیک جنگل ها برای تولید پایدار چوب در پرتغال در قرن سیزدهم آغاز شد در حالی که Afonso III پرتغال پینیان دای را در نزدیکی لیریا را برای جلوگیری از فرسایش ساحلی و تخریب خاک و همچنین منبع پایدار چوب مورد استفاده در ساخت و ساز دریایی آغاز کرد. جان دینس، جانشین وی، این عمل را ادامه داد و جنگ هنوز هم وجود دارد. مدیریت جنگل همچنین در قرن 14 میلادی در دولتهای آلمان رونق یافت، به عنوان مثال در نورنبرگ و ژاپن قرن شانزدهم  به طور معمول، یک جنگل به بخش های خاص تقسیم می شود و نقشه ها؛ برداشت چوب با چشم بازسازی برنامه ریزی شد. به عنوان چارچوب جنگل اجازه اتصال به جنگل های بزرگ قاره، مانند در جنوب غربی آلمان، از طریق Main، Neckar، دانوب و راین با شهرستانها و ایالت های ساحلی، جنگل مدرن مدرن و تجارت دور از همکاری نزدیک بود. درختان بزرگ در جنگل سیاه "Holländer" نامگذاری شده بودند، همانطور که آنها در معادن کشتی هلندی قرار داشتند. پناهگاه های چوبی بزرگ در راین طول 200 تا 400 متر، عرض 40 متر و چندین هزار سیاهه بود. خدمه شامل 400 تا 500 نفر شامل سرپناه، نانوایی ها، کوره ها و مزارع دام بود. زیربنای زیرزمینی روتختی برای شبکه های بزرگ متصل شده در سرتاسر قاره اروپا مجاز است و هنوز در فنلاند اهمیت دارد.با شروع قرن شانزدهم، افزایش تجارت دریایی در جهان، رونق ساخت و ساز مسکن در اروپا و موفقیت و بیشتر Berggeschrey (سر و صدا) صنعت معدن مصرف شدید مصرف چوب. مفهوم "Nachhaltigkeit"، پایداری در جنگل، با کار هانس کارل فون کارلویتز (1645-1714)، سرپرست معدن در ساکسونی، ارتباط نزدیکی دارد. کتاب او Sylvicultura oeconomica، یا haußwirthliche Nachricht und Naturmäßige Anweisung zur wilden Baum-Zucht (1713) اولین رساله جامع در زمینه جنگلداری پایدار بود. در انگلستان و تا حدودی در اروپای قاره، جنبش محوطه و واگذاری ها به مالکیت خصوصی محکوم شد. اصلاح گران ارضی، نویسندگان و دانشمندان اقتصادی اولیه سعی داشتند از شر مشترک سنتی خلاص شوند. در آن زمان، تراژدی متداول مشترک، همراه با ترس از Holznot، کمبود چوب قریب الوقوع، نقش مهمی در اختلافات در مورد الگوهای استفاده از زمین های تعاونی داشت. عمل ساختن گیاهان درخت در جزایر بریتانیا توسط جان اولین ترویج شد، گرچه قبلا برخی از محبوبیت ها را به دست آورد. فرناند براادل (Fernand Braudel) اظهار داشت که جنگل Tronçais، ژن باپتیست کلبرت، وزیر امور خارجه لوئیس XIV که برای استفاده در آینده از نیروی دریایی فرانسه کاشته شده بود، در اواسط قرن نوزدهم به چالش کشیده شد: "کلبرت به همه چیز به جز بخار فکر کرد. به موازات، مدارس جنگلداری در اواخر قرن 18 در هاس، روسیه، اتریش-هو آغاز شد . عمل ساختن گیاهان درخت در جزایر بریتانیا توسط جان اولین ترویج شد، گرچه قبلا برخی از محبوبیت ها را به دست آورد. فرناند براادل (Fernand Braudel) اظهار داشت که جنگل Tronçais، ژن باپتیست کلبرت، وزیر امور خارجه لوئیس XIV که برای استفاده در آینده از نیروی دریایی فرانسه کاشته شده بود، در اواسط قرن نوزدهم به چالش کشیده شد: "کلبرت به همه چیز به جز بخار فکر کرد. به موازات، مدارس جنگلداری در اواخر قرن هجدهم در هسن، روسیه، اتریش-مجارستان، سوئد، فرانسه و سایر نقاط اروپا آغاز شد.

حفاظت از جنگل و جهانی شدن زودگذر

اطلاعات بیشتر: حفاظت از جنگل

در اواخر قرن نوزدهم و اوایل قرن 20، برنامه های حفاظت جنگل در هند، ایالات متحده آمریکا و اروپا تاسیس شد. بسیاری از جنگلها یا از اروپای قاره ای (مانند سر دیتریش برندیس) یا تحصیل کرده بودند (مانند گیفورد پینچوت). سر دیتریش برندیس پدر پدر و مادر جنگل های گرمسیری محسوب می شود؛ مفاهیم و شیوه های اروپایی باید در مناطق گرمسیری و نیمه خشک آب و هوایی سازگار باشند. توسعه جنگلداری گیاهان یکی از پاسخ های متضاد به چالش های خاص در مستعمرات استوایی بود. تصویب و تکامل قوانین جنگل ها و مقررات مربوطه در اکثر کشورهای غربی در قرن بیست و یکم به علت افزایش مسائل مربوط به حفاظت و افزایش ظرفیت فن آوری شرکت های چوب زراعی صورت گرفت. جنگل گرمسیری یک شاخه جداگانه جنگلداری است که عمدتا جنگل های استوایی است که جنگل هایی مانند چوب ساج و ماهون را تولید می کند.

مکانیزاسیون

مکانیزاسیون جنگل همیشه در ارتباط نزدیک با کارهای فلزی و توسعه ابزار مکانیکی برای قطع و حمل چوب به مقصد بود. قایقرانی متعلق به اولین وسیله حمل و نقل است. اره های فولادی در قرن 15 به وجود آمد. قرن نوزدهم به طور گسترده ای در دسترس بودن فولاد برای whipsaws و خطوط راه آهن و راه آهن فارس به طور کلی برای حمل و نقل و به عنوان مشتری جنگلداری افزایش یافت. با این حال، تغییرات ناشی از تغییرات انسانی بعد از جنگ جهانی دوم به ترتیب با «سندرم 1950s» صورت گرفت. اولین اره برقی قابل حمل در سال 1918 در کانادا اختراع شد، اما تاثیر عمده مکانیسم در جنگلداری پس از جنگ جهانی دوم آغاز شد. جنگلداری یکی از جدیدترین تحولات است. اگرچه هواپیماهای بدون سرنشین، هواپیماها، اسکن لیزر، ماهواره ها و روبات ها نیز در جنگل ها نقش دارند.

مجلات اولیه که هنوز موجود هستند

سیلوان اولین بار در سال 1820 منتشر شد

Schweizerische Zeitschrift für Forstwesen برای اولین بار در سال 1850 منتشر شد.

جنگل هندی ابتدا در سال 1875 منتشر شد.

فهرست شومارسکی (Forestry Review، کرواسی) در سال 1877 توسط انجمن جنگلداری کرواسی منتشر شد.

Montes (جنگلداری، اسپانیا) برای اولین بار در سال 1877 منتشر شد.

Revista pădurilor (مجله جنگل ها، رومانی، 1881-1882، 1886-present)، قدیمی ترین مجله موجود در رومانی فصلنامه جنگلداری، اولین بار در سال 1902 توسط کالج جنگلداری ایالت نیویورک منتشر شد.

Šumarstvo (جنگلداری، صربستان) اولین بار در سال 1948 توسط وزارت جنگلداری یوگوسلاوی فدرال دموکرات منتشر شد و از سال 1951 توسط ارگان انجمن مهندسین جنگلداری و متخصصان جمهوری صربستان (که بعد از سالهای 1907- 1921)

 

جنگلداری امروز

امروزه در زمینه مدیریت اکوسیستم های جنگلی و بهبود ژنتیکی گونه ها و گونه های درختی، تحقیقات زیادی وجود دارد. جنگل همچنین شامل توسعه روش های بهتر کاشت، حفاظت، نازک شدن، سوزاندن کنترل شده، برداشت، استخراج و پردازش چوب است. یکی از کاربردهای جنگلداری مدرن جنگل زدایی است که در آن درختان کاشته شده و در یک منطقه خاص تمشک می شوند. درختان، مزایای زیست محیطی، اجتماعی و اقتصادی زیادی را برای مردم به ارمغان می آورند. در بسیاری از مناطق صنعت جنگل از اهمیت اکولوژیکی، اقتصادی و اجتماعی برخوردار است. سیستم های صدور صدور شخص ثالث که تأیید مستقل از مدیریت صحیح جنگل ها و جنگل های پایدار را ارائه می دهند، از سال های 1990 به بسیاری از مناطق تبدیل شده است. این سیستم های صدور گواهینامه به عنوان پاسخ به انتقاد از برخی از شیوه های جنگلداری، به خصوص جنگل زدایی در مناطق کمتر توسعه یافته و همچنین نگرانی ها در مورد مدیریت منابع در دنیای توسعه یافته توسعه داده شد. بعضی از سیستم های صدور گواهینامه برای انجام عمدتا به عنوان ابزار بازاریابی و عدم استقلال ادعا می شوند. جنگلداری مناسب برای پیشگیری یا به حداقل رساندن فرسایش جدی خاک و یا حتی لغزش های زمینی در مناطق پرطرفدار جنگلی بسیار مهم است. در مناطقی با پتانسیل بالایی برای ریزش زمین، جنگل ها می توانند خاک را تثبیت کرده و از آسیب رساندن به اموال و یا از دست دادن، آسیب زدن یا از دست دادن زندگی جلوگیری کنند. ادراک عمومی مدیریت جنگل بحث برانگیز است، با افزایش نگرانی های عمومی در مورد سوء مدیریت در جنگل و افزایش تقاضا برای مدیریت زمین های جنگلی برای استفاده های غیر از تولید جنگل خالص، به عنوان مثال، حقوق بومی، تفریحی، مدیریت آبریز و حفظ بیابان ، آبی و زیستگاه حیات وحش. اختلافات شدید در مورد نقش آتش سوزی های جنگل، ورود به سیستم، تفریحی موتورسیکلت و سایر مسائل، بحث و گفت و گو در حالی که تقاضای عمومی برای محصولات چوب همچنان افزایش می یابد.

جنگلداران

جنگلداران برای صنعت چوب، آژانس های دولتی، گروه های حفاظتی، مقامات محلی، پارک های شهری، انجمن های شهروندان و مالکین خصوصی کار می کنند. حرفه جنگل شامل تنوع گسترده ای از مشاغل، با نیازهای آموزشی از کالج های کالج به دکترا برای کار تخصصی است. جنگل های صنعتی طرح احیای جنگل را با برداشت دقیق آغاز می کنند. جنگل های شهری درختان را در فضاهای سبز شهری اداره می کنند. جنگلداران در نهال های درختانی کار می کنند تا گیاهان رشدی را برای پروژه های ایجاد یا احیاء جنگل ها کار کنند. جنگلداران ژنتیک درخت را بهبود می بخشد. مهندسان جنگل سیستم های ساختمان جدید را توسعه می دهند. جنگل های حرفه ای اندازه گیری و مدل رشد جنگل با ابزار مانند سیستم های اطلاعات جغرافیایی. جنگلداران ممکن است جنگل های حشرات، بیماری ها، جنگل ها و علف های زراعی را از بین ببرند، اما به طور فزاینده ای اجازه می دهد که این جنبه های طبیعی اکوسیستم های جنگلی، زمانی که احتمال ابتلا به بیماری های همه گیر یا خطر زندگی یا دارایی کم است، روند خود را ادامه دهند. جنگلزدایی به طور فزاینده ای در برنامه ریزی حفاظت از حیات وحش و حفاظت از حوضه ها مشارکت می کند. جنگلها عمدتا به مدیریت جنگل، به ویژه جنگل زدایی، نگهداری جنگل در شرایط اولیه و کنترل آتش سوزی پرداخته اند .

برنامه جنگلداری

جنگلداران برنامه های مدیریت جنگل را با استفاده از موجودی منابع نقشه برداری نشان می دهند که ویژگی های توپوگرافی منطقه و همچنین توزیع درختان (بر اساس گونه ها) و پوشش گیاهی دیگر را توسعه و اجرا می کند. طرح ها همچنین شامل اهداف صاحب زمین، جاده ها، دریچه ها، نزدیکی به بقای انسان، ویژگی های آب و شرایط آبوهوایی و اطلاعات خاک می باشند. طرح های مدیریت جنگل به طور معمول شامل درمان های توصیه شده برای کشاورزی و برنامه ریزی برای اجرای آن می باشد. استفاده از نقشه های دیجیتالی در سیستم اطلاعات جغرافیایی (GIS) که استخراج و ادغام اطلاعات مختلف در مورد جنگل های جنگل، نوع خاک و درختان و غیره با استفاده از، به عنوان مثال اسکن لیزر، برنامه های مدیریت جنگل را در سیستم های مدرن تقویت می کند. طرح های مدیریت جنگل شامل توصیه هایی برای دستیابی به اهداف صاحبخانه و شرایط آینده مورد نظر برای اموال مربوط به محیط زیست، مالی، لجستیک (به عنوان مثال دسترسی به منابع) و سایر محدودیت ها است. در برخی از خواص، برنامه ها بر تولید محصولات با کیفیت چوب برای پردازش یا فروش تمرکز می کنند. از این رو، گونه های درختی، کمیت و فرم، که در همه ارزش های کیفیت و کمیت محصولات برداشت می شوند، تمایل به اجزای مهم طرح های جنگلی می باشند.

طرح های مدیریت خوب شامل در نظر گرفتن شرایط آینده ایستگاه پس از هر گونه درمان های توصیه شده برداشت، از جمله درمان های آینده (به ویژه در درمان های موضعی متوسط)، و برنامه های بازسازی طبیعی یا مصنوعی پس از برداشت نهایی. اهداف صاحبخانه ها و اجاره داران برنامه های مربوط به برداشت و درمان بعدی را تحت تاثیر قرار می دهند. در بریتانیا، برنامه هایی که شامل "عملیات جنگلداری خوب" است، باید همیشه نیازهای دیگر ذینفعان مانند جوامع مجاور و یا ساکنین روستایی را که در مناطق یا مناطق مجاور آن زندگی می کنند، در نظر بگیرند. جنگلداران در هنگام برنامه ریزی درختان و قوانین زیست محیطی را در نظر می گیرند. طرح ها به منظور پاکسازی پایدار و جایگزینی درختان آموزش می دهد. آنها نشان می دهند که آیا ساخت جاده ها و یا سایر عملیات مهندسی جنگل مورد نیاز است. رهبران کشاورزی و جنگل همچنین سعی می کنند بدانند که چگونه قوانین تغییرات آب و هوایی بر آنچه که انجام می دهند، تاثیر می گذارد. اطلاعات جمع آوری داده ها را فراهم می کند که نقش کشاورزی و جنگل در یک سیستم نظارتی جدید تغییر آب و هوا را تعیین می کند.

جنگل به عنوان یک علم

در طول قرن های گذشته، جنگلداری به عنوان یک علم جداگانه در نظر گرفته شد. با افزایش زیست شناسی و علوم زیست محیطی، در علوم کاربردی مجددا مرتب شده است. در راستای این دیدگاه، جنگلداری، یک علم اصلی استفاده از زمین است که با کشاورزی قابل مقایسه است. در زیر این دسته بندی ها، اصول پشت مدیریت جنگل های طبیعی از طریق محیط زیست طبیعی می آید. جنگل ها یا کاشت های درختی، کسانی که هدف اصلی آنها استخراج محصولات جنگلی هستند، برنامه ریزی و مدیریت می شوند با استفاده از ترکیبی از اصول زیست محیطی و زراعی کشاورزی.

تنوع ژنتیکی در جنگلداری

منبع پروتئین های جنگلی که برای جنگل ها استفاده می شود، تأثیر زیادی بر نحوه رشد درختان دارد، از این رو برای استفاده از مواد باکیفیت جنگلی با کیفیت خوب و تنوع ژنتیکی بالا مهم است.

اصطلاح، تنوع ژنتیکی تفاوت های توالی DNA در بین افراد را مشخص می کند که متفاوت از تغییرات ناشی از تاثیرات محیطی است. ترکیب ژنتیکی منحصر به فرد فرد (ژنوتیپ آن) عملکرد آن (فنوتیپ آن) را در یک سایت مشخص تعیین خواهد کرد.

تنوع ژنتیکی برای حفظ حیات وحش جنگل ها و تسریع در برابر آفات و بیماری ها مورد نیاز است. تنوع ژنتیکی همچنین تضمین می کند که درختان جنگل می توانند در شرایط تغییر شرایط محیطی زنده بمانند، انطباق و تکامل پیدا کنند. علاوه بر این، تنوع ژنتیکی پایه و اساس تنوع زیستی در گونه ها و سطوح اکوسیستم است. بنابراین منابع ژنتیکی جنگل در مدیریت جنگل مهم است.

تنوع ژنتیکی در جنگلها بوسیله آتش سوزی جنگلها، آفات و بیماریها، تکه تکه شدن زیستگاه، شیوه های شیطانی سرسخت و استفاده نادرست از مواد تولید مثل جنگل تهدید می شود. علاوه بر این، جمعیت های حاشیه ای بسیاری از گونه های درخت با تهدیدات جدید به دلیل تغییرات آب و هوایی مواجه هستند.

اکثر کشورهای اروپایی دارای توصیه یا دستورالعمل برای انتخاب گونه ها و پرونده هایی هستند که می توانند در یک سایت یا منطقه مورد استفاده قرار گیرند.

آموزش

تاریخچه آموزش جنگلداری

فهرست مدارس تاریخی جنگلداری

اولین گردهمایی اختصاصی جنگلداری توسط گرگ لودویگ هارتگ در گندن در Wetterau، هس در 1787 تأسیس شد، گرچه جنگلداری در اوایل اواسط در مرکز اروپا، از جمله در دانشگاه گیسن، در هسن-دمندشتات تدریس شده بود. در اسپانیا، اولین مدرسه جنگلداری، مدرسه مهندسی جنگل مادرید (Escuela Tecnica Superior de Ingenieros de Montes) بود که در سال 1844 تأسیس شد. اولین در آمریکای شمالی، مدرسه جنگل بیلتمور در سال اول سپتامبر 1898 در نزدیکی شهر آسویل، کارولینای شمالی، توسط کارل A. Schenck، بر اساس املاک بیلتمور جورج وست بریلت تاسیس شد. یکی دیگر از مدارس ابتدایی، کالج جنگلداری ایالت نیویورک بود، که چند هفته بعد در سپتامبر 1898 در دانشگاه کورنل تأسیس شد. در اواخر قرن نوزدهم، جنگلاران آمریکای شمالی به آلمان رفتند تا جنگل را مطالعه کنند. بعضی از جنگل های زود رس آلمانی نیز به آمریکای شمالی مهاجرت کردند. در آمریکای جنوبی، اولین مدرسه جنگلی در برزیل در ویسوزا، میناس گرایس در سال 1962 تاسیس شد و سال بعد برای تبدیل شدن به یک دانشکده در دانشگاه فدرال پارانا در کوریتیبا تاسیس شد.

آموزش جنگلداری امروز

امروزه آموزش و پرورش جنگل ها معمولا شامل آموزش در زیست شناسی عمومی، گیاه شناسی، ژنتیک، علم خاک، هواشناسی، هیدرولوژی، اقتصاد و مدیریت جنگل می باشد. آموزش و پرورش در اصول جامعه شناسی و علوم سیاسی اغلب به عنوان یک مزیت در نظر گرفته می شود.

 

در هند، آموزش و پرورش جنگلداری در دانشگاه های کشاورزی و موسسات تحقیقاتی جنگل (دانشگاه های مورد نظر) است. برنامه های چهار ساله در این دانشگاه ها در سطح کارشناسی ارشد انجام می شود. مدارک فوق لیسانس و دکتری در این دانشگاه ها نیز موجود است. در ایالات متحده، آموزش و پرورش مدرسه راهنمایی که منجر به مدرک لیسانس یا مدرک کارشناسی ارشد می شود توسط انجمن جنگل های آمریکایی مورد تایید است. در کانادا موسسه جنگلداری کانادا جوایز نقره را به فارغ التحصیلان از برنامه های کارشناسی ارشد دانشگاه، و همچنین برنامه های کالج و فنی می دهد.  در بسیاری از کشورهای اروپایی آموزش در جنگلداری مطابق با الزامات فرآیند بولونیا و منطقه آموزش عالی اروپا صورت گرفته است. اتحادیه بین المللی سازمان های تحقیقاتی جنگل تنها سازمان بین المللی است که تلاش های علمی جنگل را در سراسر جهان هماهنگ می کند.

Translate from this source : https://en.wikipedia.org/wiki/Forestry  

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.